من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

قاب عکس شکسته

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۵۴ ب.ظ
قلب شکست خوردَمو / تو قاب عکس دلهره / زدم به گوشه اتاق / تا هرگز از یادم نره / دل منو شکستیُ / رفتی پی کار خودت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۸
خودم

نظرات  (۴)

من و خودم زیبایی داری .. به من و خودم من م سر بزن ! ;)
سلام عزیزم ...خیلی خوبه ...ولی یکم شاد بنویس دیگه دلمون گرفت ...
:)
۰۷ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۴۰ سیده زینب هاشمی
سلام طاهره جون.وبت خیلی خوشگل تر از قبلیس مطالبشم خیلی جگرتر.راستی چه خبر از آوار!آقای النصراوی زبونم لال زیر آوار روزگار نمونده نباشند!آخه خیلی وقته وبو به روز نکردند.من که دانشگاه نیستم نمی دونم چه خبره!
چه خبر از ارشد؟کلا چه خبر؟
به عیادت وب منم بیا
شعرتتتت قشن بود هاجی... بلندتر باشه بیتره:)
هععععع اما هنوز به خونه ی جدیدت عادت نکردم:/
پاسخ:
ممنون آجی 
انشالله عادت میکنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی