من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نامه

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۰ ب.ظ

برای تو نامه می نویسم؛ با دقت واژه ها را انتخاب میکنم. جملات را کنار هم میچینم و از دور نگاهشان می کنم وقتی هم آهنگی آنها را می بینم به یاد آهنگ نگاه تو می افتم که چگونه ساحرانه دلم را برد

و آن وقت است که بی درنگ و پروا می نویسم برای تو که:

انتظار میکشم برای دیدنِ دوباره تو

می دانم توقع زیادی است اما دل است دیگر

فقط وصال می طلبد و دیگر هیچ

راضی نمیشود به چند خط دلنوشته و یک سناریوی تخیلی

اگرچه آنقدر ذوق میکند از خیالِ با تو بودن که گاهی اشک هایش از چشم ها سرازیر می شود و از شرمِ چشم های تو سرش را پایین می اندازد

آری درست است که دست های نوازش‌گر تو همیشه او را از این شرم نجات می دهد و سرش را بالا می گیرد اما چشم های تو فرصت و جرات سخن گفتن به او نمیدهد

در «چه یک وجب چه صد وجبِ» نگاه تو دیگر حتی دست و پایی نخواهد زد

او دیگر این را خوب می‌داند که ساز عشق سراسر غم می‌نوازد و راز زیبایی دلدادگی همین است

و سکوت اولین رازی است که باید در گنجینه دلش حفظ کند پس...

آنقدر نخواهم گفت تا سینه فرو سوزد / از آتش این عشق و از تاب جدایی ها


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۷
خودم

نظرات  (۱)

زیبا بود:) :گل
داری نثر رو امتحان میکنی;)
موفق باشی.

من همینجا نشسته ام...
این منم اما راستش باید قبول کنیم حداقل این من فعلا آدم دیگریست
اما هنوز آدمهای مهم زندگی اش را دوست دارد:)

پاسخ:
خیلی چیزهای جدید رو دارم تجربه میکنم
همه همینطوریم
پس همه موفق باشیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی