من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

امام رأفت

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۲۸ ب.ظ
صحن عاشقت وقتى از خیسى باران میدرخشد چقدر رحمت خدا بهت می‌آید؛
دیگر نمى هراسم از هجوم یأس و
جاى دیگرى نمى شناسم براى اجابت دل هاى خسته؛
ببار و خجالت بده آسمان صاحب نام در سخاوت را 
یا على بن موسى الرضا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۶
خودم

نظرات  (۱)

سلام بر امام رئوف

لایق وصل تو که من نیستم / اذن به یک لحظه نگاهم بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی