من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آرزو :دی

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۹ ق.ظ

ینی آرزو از این بزرگتر که باشی وقتی خبر به گوش مستکبرا و زورگوهای دنیا برسه که منجی عالم ظهور کرده و همه مستضعفین و آدمای بر حق پشتش هستن، ببینی قیافه شون چه شکلی میشه! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۵
خودم

نظرات  (۲)

:)
انشاالله آقا زودتر ظهور کنن...
الهی آآآممییین.
من به این فک میکنم وقتی آقا بیان چهره ی من چطور میشه ...
دلم با کیه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی