من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مسافری در راه

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۴ ب.ظ

هنوز نیامده ای و عجب در دلم جا داری

نیامده ای و برای دیدنت عجیب لحظه ها را می شمارم

برای کنار تو بودن، برای دست به سینه مطیع تو بودن

در من جا داری؛ در دلم، فکرم، ذهنم...

کاش بیایی که در چشمم هم جا شوی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۸
خودم

نظرات  (۶)

دل نوشتتون قبول باشه خانووووم
perfect:*
پاسخ:
خیلی ممنون بانو :) :*
سلام
ما هم به روزیم یکم!



واکمن رو خاموش کردم و دویدم بیرون سمت ماشین، درب صندوق عقب رو باز کردم و یه پلاستیک جوجه کبابی که خریده بودم رو سریع اوردم تو حیاط و بلند گفتم اینم جوجه به افخار سهراب....!!  انگار مثل بمب بود، آب ریختم روآتیش دله مامان....!!!
۱۹ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۳۸ بی نام و نشان
دل ها را به جوهر قلم سوگند
بدون تو نوشتنم خط خطیست

ارادت
خوب بود ... . ترتیب جملات کمی جای کار دارد .
زیبا بود 
التماس دعا سیده جان 
زیبا بود ...اللهم عجل لولیک الفرج 
حق نایبت رو ادا نکردیم ...نمی دونم حق شما رو می تونیم ادا کنیم ...مولا ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی