من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سفرنامه دل

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ

اشک هایم را می‌گویم

مثل برگ های یک سفرنامه، پشت سر هم

خبر از سختی ها و رنج های روزهای دوری می‌دهند.

هر دم در دلم یک آتشی شعله می‌کشد؛

گاهی یک حرف خاله‌زنک، گاهی یک تصویر، گاهی هم یک آیه شریفه...

کلُّ نفس‌ بما کسبت‌ رهینة‌ ؛ هر کس‌ در گرو اعمال‌ خویش‌ است‌


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۲
خودم

نظرات  (۱)

۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۰:۲۵ محمد نصراوی
با مینیمالی از خودم به روزم .
سپاس از دیدارتان .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی