من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یا السلام

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۵۶ ق.ظ

یک لحظه احساس کردم قبلا اینجا بودم؛ از همون وقتایی که احساس میکنیم "این صحنه تکرار شده بود."

همین باعث شد اینجا احساس غریبگی نکنم و این خیلی خوبه.


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۳
خودم

نظرات  (۳)

سلام ورود شما را به بلاگ دات آی آر تبریک میگم و براتون آرزوی موفقیت دارم :) 
پاسخ:
با سپاس :)
به به ... چه رنگی ... چه روییی ... عجب دفترییی
مبارکات:) پسند شد...
پاسخ:
ممنون آجی خوبم :)

۱۲ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۱۵ محمد نصراوی
کمی تنوع هم بد نیست .
امید وارم زیبا بنویسید .
پاسخ:
ممنون آقای نصراوی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی