من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مأیوس

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۵۷ ب.ظ

مایوسم از نوشتن

مایوسم از بودن و موندن

از این دنیایی که بعضیا جنبه و شعور زندگی توش رو ندارن.
ندارن که ندارن به خودشون ربط داره؛ اما اینکه مزاحم من میشن برام آزار دهنده است؛ اینکه ترکش هاش بدنمُ سوراخ میکنه زجرآوره
ولش میکنم و برام مهم نیست، بذار رفتار خودشونو به من نسبت بدن
اما...
بگذار میان من و تو همین بماند
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۳
خودم

نظرات  (۲)

:(
چی میشه گفت؟! جز سکوت...


پاسخ:
واقعا :(

مأ یوس از مجسمه های زنده ی امروزی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی