من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حق‌یقی

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۹ ق.ظ

از همان روز به بعد است که قلبم هنوز می‌تپد

وقتی در کنار تو 

معنی عاشق شدنِ حقیقی را آموختم!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۱
خودم

نظرات  (۱)

۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۴ ریحانه فراهانی
کی هست حالا طرف .... بیا به من بگو
پاسخ:
:دیییییی سکرته خواهرم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی