من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

من و خودم

آنقدر از زبانم گله دارم که نگو / وقت گفتن عدل قاصر می‌شود

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

محرم ِ اهل دل

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۱۴ ق.ظ

قلبم را از ترس دزدیدن طرار

آنقدر میان سینه ام فشرده ام که دیگر

مچاله است و چروکیده مثل

صورت پیرزنی زیر بار سنگین غم های این دنیا...

درست است که دلم را دست کسی نسپرده ام اما

از خراش رهگذران توان صیانت اش نتوانم...

الهی محرمی! یک آشنایی!


جهانی راز دارم مانده در دل 
که را گویم چو یک محرم ندارم .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۴
خودم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی